måndag 30 mars 2015

Självplågeri

Vissa i familjen tycker att det här inlägget borde handla om träning, men jag håller inte med. ;-) Däremot handlar det om skönhet och vill man vara fin får man lida pin. Jag är inte så värst skönhetsintresserad, men ludna ben går fetbort, så efter nästan två månader borta från min epilator var det dags att vaxa benen.


Även om det inte var så skönt kändes det ändå lite lyxigt att bli ompysslad en stund. Efteråt satt jag kvar och väntade på att resten av familjen skulle dyka upp för kvällens middag, och då blev jag bjuden på en kopp grönt te. En enkel men gullig gest. Lena, fina ben fick jag också.



4 kommentarer:

  1. Matilda - vilka snygga solbrända ben! :-) Följer er fantastiska resa här på er blogg och vill nu skicka en hälsning för att önska dig en extra härlig födelsedag! GRATTIS och HURRA! Skriver e-mail också! Kram Emilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emilia! Tusen tack och grattis till dig också, av andra skäl. :-)
      Kram Matilda

      Radera
  2. Snyggt!!! Grattis på födelsedagen!!!! Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jenny! Håret på benen kändes säkrare att få friserat än det på huvudet. ;-) Har fått en frisör i Kuala Lumpur rekommenderad, så henne ska jag testa. Får väl se om det blir fler bilder på mig här på bloggen efter det. ;-)
      Tack för födelsedagshälsningen och kul att se dig här inne!
      Kram Matilda

      Radera